لند آف لجندز

 معرفی پارک آبی لند آو لجندز | The land of legends Aqua Park

پارک آبی لند آو لجندز، معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود و این شهرت خودش را از وسایل و امکانات با کیفیتی که دارد نیز برخوردار است.

لند آو لجندز در آنتالیا فرصتی برای تفریح در فضایی امن و بی نظیر را فراهم می آورد و از جمله امکانات این پارک آبی امکان شنا با دلفین ها، غواصی و تماشای موجودات دریایی، ارتباط با نهنگ های سفید عظیم جثه و پنگوئن های جذاب و بامزه است.

یکی دیگر از جذابیت هایی که در مجموعه آبی لند آو لجندز در آنتالیا می توانید از آن بهره مند باشید، سینمای ۵ بعدی است که از کیفیت بسیار خوبی هم بهره مند بوده و می تواند یک روز مهیج و فوق العاده را در سفر به آنتالیا برایتان بسازد.

تا اینجا تنها به بخشی از جذابیت های پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا اشاره کردیم، در ادامه بیشتر و کاملتر با این مجموعه مشهور آبی آشنا خواهید شد.

 

پاک آبی لند آو لجندز آنتالیا در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز این شهر در محله بلچ قرار گرفته است؛ در حقیقت این پارک بخشی از یک هتل ۵ ستاره است و سالانه مسافران زیادی را در فصل تابستان به سمت خوب جذب می کند. این پارک برای مسافران شرایطی را فراهم آورده است تا با بودن در کنار موجودات دریایی دو مفهوم هیجان و آرامش را یکجا درک کنند.

برای کسانی که اهل تفریحات هیجان انگیز هستند، وسایلی مهیج نظیر رودخانه وحشت، چاله فضایی، رفتینگ با سرعت و سینمای ۵ بعدی از جمله مواردی است که می تواند یک روز عالی و پر انرژی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. اگر هم به دنبال کسب آرامش هستید می توانید به سمت استخر موج و جکوزی بروید و کاملا ریلکس کنید.

بخش های مختلف پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

پارک آبی لند آو لجندز همانطور که گفتیم یکی از مشهورترین مجموعه های آبی این شهر است و یکی از دلایل این شهرت وسایل و امکانات خوبی است که در آن به کار برده شده است. در این پارک ۸ استخر، ۴۳ سرسره، یک سینمای ۵ بعدی، دلفیناریوم و … وجود دارد و هر کدام از این وسایل می تواند تجربه ای متفاوت در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

  • استخر موج، شبیه سازی سواحل دریا

خوب ما در ابتدا هم گفتیم که این پارک آبی تلفیقی از آرامش و هیجان را در کنار هم دارد.

استخر موج برای بازدیدکنندگان امواجی از سواحل دریا را شبیه سازی می کند و از گوشه و کنار صخره ها امواجی مصنوعی را ایجاد می کند و آب را با شناب درون استخر می ریزد. استفاده از این بخش محدودیت سنی ۱۲ سال دارد و افراد زیر این سن نیاز به همراه دارند.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • استخری برای فعالیت های آبی

اصلی ترین استخر مجموعه آبی لند آو لجندز همین جا است. ورود به این استخر محدودیت سنی بالای ۱۲ سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • جکوزی

برای استفاده از بخش جکوزی حداقل سن مجاز افراد ۱۲ سال به بالا است، در صورتی که افرادی زیر این سن می خواهند وارد این بخش شوند، می بایست یکی از افراد خانواده یا فردی بزرگتر همراه آن ها باشد.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • شناور تنبل برای کسانی که دنبال آرامش هستند!

لذت قایق سواری با قایق های بادی را در استخر که به شکل رودخانه آرام شبیه سازی شده را از دست ندهید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای ۱۲ سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • استخر توپ و موج، تجربه لحظاتی پر از آدرنالین

فرصتی مناسب برای تخلیه انرژی، استخر توپ و موج این امکان را فراهم می آورد تا با بازی های دست جمعی با توپ و موج بتوانید لحظاتی پر از آدرنالین را تجربه کنید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای ۱۲ سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • رودخانه وحشی با امواجی خروشان!

در رودخانه وحشی باید با امواج خروشان مصنوعی که در این استخر وجود دارد دست و پنجه نرم کنید و با قایق های بادی که سوار هستید به این طرف و آن طرف بروید. ورود به این بخش محدودیت سنی بالای ۱۲ سال نیز دارد. افراد زیر این سن می بایست همراه داشته باشد.

مدت زمان استفاده: ۱۲ دقیقه

  • استخر ویژه برای کودکان زیر ۱۲ سال

همانطور که مشاهده کردید برای ورود به تمای بخش هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، محدودیت سنی زیر ۱۲ سال وجود داشت، اما خوب این مجموعه برای کودکان زیر ۱۲ هم تمهیداتی را در نظر گرفته تا آن ها هم از این مجموعه دست خالی برنگردند. از همین در این پارک آبی استخری هم برای کودکان در نظر گرفته شده تا بتوانند لحظات خوشی را در آن بگذرانند.

آشنایی با برخی از سرسره های پارک آبی لند آو لجندز

یکم بالاتر گفتیم که نزدیک به ۴۳ سرسره در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا وجود دارد، از همین رو ما در ادامه چند مورد از آن ها را نام خواهیم برد. برای آشنایی بیشتر با سرسره های های این مجموعه آبی می توانید به سایت پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا مراجعه کنید.

سفر دریایی

تیوب تک نفره: محدودیت وزن بین ۶۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم

تیوب دونفره: محدودیت وزن بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم

استارشیپ

تیوب تک نفره: محدودیت وزن بین ۶۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم

تیوب دو نفره: محدودیت وزن بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم

چاله عمیق

تیوب های دو نفره: ۱۲۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم

 

سرسره های متلاطم

با تیوب بالا می روید و به یکباره به پایین پرتاب می شوید!

موشک فضایی

حداقل قد: ۱۲۰ سانتی متر

سرسره آبی چلنجر

حداقل قد: ۱۲۰ سانتی متر

تونل شیرجه عمیق

حداقل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

سرسره وارونه

گزینه ای مناسی برای کودکان

حداقل قد: ۱۰۰ سانتی متر

حداقل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

شناورهای خانوادگی

حداقل وزن برای تیوپ های دو نفره: ۱۰۰ کیلوگرم

حداکثر وزن برای تیوپ های چهار نفره: ۲۷۰ کیلوگرم

برج آبشار

تیوب های تک نفره: محدودیت وزن بین ۶۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم

تیوب های دو نفره: محدودیت وزن بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم

سرسره جریان باد

حداقل قد: ۱۲۰ سانتی متر

مجیکون

محدودیت وزن: بین ۱۵۰ تا ۲۷۰ کیلوگرم